понеділок, 4 лютого 2013 р.

подарунки для учасників конкурсу "За що я люблю каву?!"

Привіт усім, покажу свої роботи, котрими мені "випала честь" нагородити учасників відео конкурсу "За що я люблю каву?!"
Хто хоче може переглянути віде ось тут.

 В мене була можливість обрати на свій смак відео, і я нагородила відео Тараса Терлецького ось таким блокнотиком. Само собою зістарений кавою )





Такий бархатний блокнотик з крафтом дістався дівчинці Тані Пецері, їх було двоє у команді.


 А ось такий, з моєї на сьогоднішній день улюбленої тканинки, нагородила Катю Масловську - другу дівчинку з команди. Блок - крафтовий.


А ще було 10 валентинок, розіграли по номерках, і 5 сертифікатів на замовлення листівок або валентинок.









1 коментар:

  1. краса яка! обожнюю блокнотики- це моя слабкість... вони в тебе всі такі чудові!

    ВідповістиВидалити