субота, 16 лютого 2013 р.

блокнотик для Вікторії Мартин, з Майстерні Ідеальних Свят

Привіт усім, хто мене читає, звичайно ))
Покажу останній блокнотик, від виготовлення якого отримала дійсно приємні відчуття. Знаєте, останні шматочки тканини, яку вже не випускають, зістарення кавою в нічній зимовій тиші )) правда під фільм Арго. ) і для дуже приємної дівчинки, яка має свою "Майстерню Ідеальних Свят". Познайомилась з Вікторією після нагородження в Кавовому конкурсі, в нас в Рівному. Вона була учасником, а я спонсором. Вона отримала в розіграші мою валентинку і візитку. Візитку показала подрузі, а подруга на день народження Вікторії замовила блокнотик )) Отака історія. І ще Вікторія прийшла підтримати мене у перемозі в конкурсі робіт від Зузи, принесла для підтвердження того що я дійсно автор цієї роботи))) ось так ми і подружились ) А ще кого цікавить, МІС проводить у суботу безкоштовний семінар для наречених, де будуть розповідати про всі нюанси планування весілля. І запрошено багато майстрів, зокрема я буду по дизайну-поліграфії. ) Записуйтесь в групі.










2 коментарі:

  1. цікава історія в цього блокнота! Читала про семінар в контакті, цікаво було б зайти подивитись послухати ;). Шкода що ми не в Рівному живемо!

    ВідповістиВидалити