субота, 19 січня 2013 р.

нестандартна віньєтка

Останнє моє термінове замовлення, віньєтка для випускників школи танцю Лайт. Завдяки Август трейду який помилково порізав весь картон на а4, який мав приїхати в рулоні. Мені прийшлось переробити шаблон який мав бути початково, мала бути гармошка з фото, яка зав’язується, довжиною 57 см. Акартон приїхав кусочками 21х30 см )) Слава Богу не я робила замовлення, і велика частина стресу обійшла мене стороною. Але РА Респект мабуть не солодко було з цим розбиратись. Картон плайк, хто знає його, той розуміє про що я пишу. З ним треба так ніжно працювати. Але я впоралась, бо боялась трохи, якщо чесно. )) Власне  переробила на окремий конверт, а в середині така підвіска з логотипом і фотками. Трохи напряжно було виміряти відстані стрічки між фото, але мене знову виручила розмірна сітка на коврику Давкрафт ) Ну ось фоткі.









3 коментарі:

  1. Ого! Я таку красу бачу вперше. Ідея просто чудова, вигляд бомбезний... клас!

    ВідповістиВидалити
  2. уявляю які приємні ці подарунки на дотик!!!
    ідея, сравді класна і достойне виконання!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Вигляд і колір королівські)...

    ВідповістиВидалити