субота, 19 січня 2013 р.

дівич-вечір Аліни і кулінарка

Привіт усім хто мене читає. Знову трохи пропала. Якось з цією погодою в мене зовсім впала продуктивність праці. Голова болить цілими днями, та ще й вранці встати складно. Так вже хочеться весни, зеленого листя )). Але від зими нікуди не втечеш, ніба що на Фіджи. )) аж самій смішно стало))) . Останніми днями стала сумувати за роботою, не скажу що вдома мені не хочеться сидіти чи нудно. Та ні, з Тьомою дуже цікаво, він такий дорослий стає. Вже думаємо про садок, бо мені приходиться майже кожного дня водити його до братика, на ігри, бо мама якось відходить на інший план. Тому і треба буде бачу якось вже налаштовуватись або на роботу, або чоловіка налаштовувати на братика Артему ))) А це процес дуже довгий, налаштовування чоловіка ))) Заплутано мабуть написала. Якось так часто задивляюсь на малих діток, що й хочеться повторити )) Ну не буду про мрії. Краще покажу останню кулінарку.
розмір 15х21см, застібка на резинці, листочки проштамповані кухонними штампами.
Робила в подарунок на дівич-вечір для подруги моєї сестри. А сам дівич-вечір був в мене вдома. Ми з сестрикою купили рожевої тканини, пошили таку міні сцену. Трохи декорацій було. ) А ось фото звіт.




Алінка перед цим думала замовити собі кулінарку, а це фото-доказ того що вона точно її хотіла ))) Пізніше кожна з нас записала в книжку по пару своїх рецептиків.




а там на підлозі, можна сказати такий дівич-хатній пікнік. Наминали фрукти з шоколадом з фондюшниці і свіжі полуниці з цукром. А головне слухали історію знайомства Алінки з нареченим.


а ось і майбутня наречена.



3 коментарі:

  1. класно коли є такі креативні подруги!!!
    книжечка дуже близька мені по духу)))
    ви- великі молодчинки!

    ВідповістиВидалити
  2. Класно вам, так весело відпочили))))
    І книга кулінарна дуже красива...а молодій господині якраз впору. Я от ніяк не наважуся зробити щось подібне, тому тільки переглядаю твої роботи і милуюся.

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарно. Всі і все)
    Кулінарна книга дуже гарна. Майже така гарна, як моя, подарована тобою)

    ВідповістиВидалити