субота, 15 грудня 2012 р.

і знову про роботу перевізника нова пошта та компанії Август трейд

Знову отримала битий рулон паперу. Вже 4 раз. ) Ну це не зовсім смішно, просто в мене вже паніка. Як доставити з Києва папір, щоб з нього ще можна було використати хоча б 90 % паперу? справжня  дилема для мене.
Замовила дизайнерський картон з фірми Август трейд, скориставшись перевізником нова пошта, склад №5. І вже 2 рази з нової пошти забираю пошкоджений вантаж. Розпакувати там рулон  немає можливості, бо папір формату а1 (72х102см) туго скручений і розгорнувши його там, я на вулицю вже його не винесу. Тим більше з цією погодою. От питання хто пошкодив. Бо маю підозру що його вдарили при відправці, бо внутрішня упаковка була  в грязюці з піском. І ось це брудне було замотвне в упакову поліетилен з пупиришками.
Я розгортаю далі і там така краса.
Вартість паперу 226 грн, послуги Нової пошти 31 грн.





зовнішня сторона упакови та що зі скотчем, тобто нижня. А та що була всередині, брудна і мокра зверху. правда велика частина бруду лишилась в мене на руках.

10 коментарів:

  1. Жахи... а я так розхвалювала Нову Пошту... ну в мене тьфу тьфу все з нею гуд було... Але як бачу раз на раз не приходиться(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, нова пошта вже 2 рази підвела ( буду шукати кур’єра в Києві, щоб маршруткою передавати. Бо це стільки нервів, що тобі не передати...

      Видалити
  2. Дуже шкода((((Шкода грошей та нервів!!!

    ВідповістиВидалити
  3. ох так (( Нова пошта останнім часом любить підводити (((
    ми передавали автокрісло, а приїхало воно порізане ((( і нікому доказати нічого не можеш (((
    я думаю то вже просто нагліть і зажраніть з їх сторони ((
    спочатку своєї діяльності вони собі такого не дозволяли (((

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже шкода, звичайно, думаю, варто змінити службу. В моєму досвіді - 2 побитих речі, першу не дуже добре впакувала, сама трохи винна, то не заявляла. А друге замевлення - від мене клієнту - привезли вщент розбите, незважаючи на те, що було в "пупиришках", обмотане сто разів і наклейка "Крихке" з усіх боків... Таке враження, що гамселили молотком по ньому... Добре, що клієнтка розгорнула там же, відмовилася від вантажу, по ідеї НП мала повідомити мене про це, чи повернути мені той вантаж... Але від них ні звуку :))) Так би я і не знала, якби клієнтка не написала смс. А я тоді була у від"їзді... Все закінчилося "моральною" компенсацією мені - сумою трохи меншою за страховку - за цей кошт я виготовила новий ідентичний виріб, і відправила... простою маршруткою, заплативши водію пару грн. :)

    ВідповістиВидалити
  5. та я знаю що всяке буває. Просто це вже так набридло, виходить що служба доставки є, але ж нормальної доставки немає ніколи, майже. що за держава?

    ВідповістиВидалити
  6. теж замовляла папір в Август трейд. правда лише 2 рази. користуюся послугами Гюнсел. все чистеньке,ціленьке. і доставка не більше 20 грн.
    чоловік каже, що треба користуватися послугами компаній, в яких мало роботи. вони бережніше ставляться до вантажу.

    ВідповістиВидалити
  7. теж замовляла папір в Август трейд правда лише 2 рази. користуюся послугами Гюнсер. все чистеньке,ціленьке. і доставка не більше 20 грн.
    чоловік каже, що треба користуватися послугами компаній, в яких мало роботи. вони бережніше ставляться до вантажу.

    ВідповістиВидалити
  8. а я хвалила Гюнсел. сьогодні і у них отримала побитий рулон паперу. кажуть, виннй відправник, бо треба писати на упаковці - На бити, не ставити важкі предмети...

    ВідповістиВидалити