понеділок, 17 грудня 2012 р.

справа місяця, і ваші діти таке запитують??

Сьогодні в нас є і хороші новини, ви не подумайте. В нас просто всякого багато. )
Сьогодні ми з Тьомою відвідали перукарню. Мали тільки мене окультурити, а Артем ходить зі мною всюди по замовчуванню ) А по дорозі каже синочок, мама треба стригтись по черзі, спершу я а потім ти. Я така хм, справді. Ви ж то не знаєте, що до цього часу в нас стрижка то це  ціла проблема була. Тиждень домовляєшся, приходиш в дитячу перукарню з мультиками і іграшками. І всеодно сльози і істерики. І некоректні тьоті, які сваряться )) А тут бац, і підросло дитя. Це для мене облегшення) А ще він дві години чекав мене, позамітав в перукарні, бо розипав свої коржики )) І чаю попив і поспілкувався з тьотями. Поки мамі сивину зафарбували і підстригли..   
А ваші діти таке запитують??
Приготували ми вечерю. Готую творожну намазку на хліб. Кидаю все в блендер, творог, огірки солоні і мариновані, укроп і часник. І так збиваю чинно все. А Артем питає, мама, ти песто готуєш?? В мене очі на лоб полізли. А ви знаєте що таке песто? Я ж його готувала тільки 4 рази. А дитя пам’ятає. 
Тоді ділюсь своїми рецептами, як готую я. ))

Творожна намазка до супів або для перекусу.
Творог 500 г
солідний солоний огірок
2 маринованих огірка
3 чайних ложки укропу, в мене він заморожений вже покришений
великий зубок часнику. 
Все збиваєте на "кашку" і намазуєте на хлібчик, смакує з темним, або з тостами ми любимо найліпше.

песто (соус)

кедрові горішки 50 г
базилік 2-3 пучка, я люблю зелений
пармезан 80-100 г
часнику 3-4 зубка
100 мл оливкової олії
трошки солі, можна ще винного оцту одну каплю

все збивається в блендері
ми їмо як намазку на хліб, часом до пасти.
Але це буває не часто ))

Ну і сьогоднішній тюнінг ))



Усім смачного і гарного вечора.

2 коментарі:

  1. дорослішають)))) моя теж бува коники викидає такі, що я просто не знаходжу що сказати))) і часто допитується про значення слів. Первинне))) Вимагає енциклопедичних знань. Чомукалки малі))
    ви такі хороші!!!)))

    ВідповістиВидалити
  2. Так вкусненько, обязательно попробую ))) приготовить ...
    вот тут моя открыточка http://letolento.blogspot.com/2012/12/blog-post_18.html

    ВідповістиВидалити