вівторок, 11 грудня 2012 р.

гра "Вам лист" )

А я отримала подаруночок від участі в грі "Вам лист", від Валентини - sonchyk-art.
Дякую Валентинка, дуже приємно, знову ж повторюся отримувати листи. Та ще й від тих хто теж робить листівочки. Покажу вам вміст мого подарункового листа. )




заготовочка

І ось така листівка в мене вийшла. Правда я трохи схалтурила стрічкою зверху, бо я її хотіла приміряти, а вона ляп ))) і пристала сильно ) ну буває. 
Дякую Валентина, за приємні подаруночки, крафтові малюночки такі ще не бачила, а тепер буду робити з них листівки )
І дякую організаторам за прикольну гру.
А ще покажу свого малючка, який дуже просив сфотографувати його з листівкою своєю (колишньою маминою )))
Дорослий вже такий, теж робить зі мною листівки, все клеїть ПВА, бере дироколи і кубешкається там собі ))
дякую що заглядаєте. 

7 коментарів:

  1. Подаруночки,це завжди класно))))
    А,синочок молодець,весь у маму)!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, це точно що весь в маму, перестановки в квартирі любить так як мама )))

      Видалити
    2. я також люблю перестановки в квартирі ;)

      Видалити
  2. класно в тебе вийшло! так цікаво кожен раз дивитись, коли хтось з твоїх матеріалів робить те, до чого ти б ніколи не додумався ;)
    Класний в тебе малюк!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, просто легко робити коли все підібране і треба використати все ))більше нічого в голову не прийшло. ) правда напис хотіла відрізати, щоб приклеїти зверху, але подумала що нарушу задумане тобою ))

      Видалити
    2. ;), цікаво як би вона тоді виглядала ;)

      Видалити
  3. Дуже гарна листівка вийшла!))

    ВідповістиВидалити