субота, 1 грудня 2012 р.

пельмяшкі )

Привіт усім )
Ура, я нарешті наліпила перші пельмені. )) не смійтеся, але справді перший раз сама робила пельмені. Ото чоловік з малим були задоволені. Ще й такий рецепт простий, і чому я раніше цим не зайнялась?? Знаю чому, просто ненавиджу пельмені, але свої їла  ))
власне "простєйший" рецепт тіста )

- склянка теплої водички
- 2 столових ложки олії
- майже чайна ложка солі
- біля 4 склянок борошна

навіть пору фоток процесу є, правда з телефону. Треба вже збирати гроші на фотік, бо без лайт боків сфоткати не можу, а розкладати ті парасольки для світла, ой як не хочеться кожного разу щоб щось клацнути.





Зробила на дві порції бо не вгадала з фаршем. Треба десь пів кілограма на 2 порції, а в мене ще й лишилось.  До мяска додала трохи цибульки збитої в блендері, спеції і трошки води.

1 коментар:

  1. мммм, хочу домашних пельмешок))) сто років не ліпила... але я ручками кожен ліплю, чогось не можу з тою штукою.. не зручна вона мені... а може просто моя якась бракована))

    ВідповістиВидалити