субота, 24 листопада 2012 р.

хард рок)

Привіт. Нарешті закінчився цей тяжкий тиждень, вжу думала не доживу до кінця. Багато термнових робіт було, дороблювала каталог зразків на колготи, який навіть забула сфоткати. Але візьму в замовника один набір і вам покажу. ) А ще сьогодні було два майстер класи. Перший для мамочок неповносправних діток. А інший на сімейному семінарі робили любовну листівку чоловікі дружинам і навпаки. Вимоталась я за сьогодні на всі 400%. Але вирішила написати хоч пару слів.
 Знову я з листівкою, яку робила на цьому тижні в одну з робочих ночей )
Вимога була - листівка для художника, але я уточнивши якого саме, отримала у відповідь ось такі малюнки ))
 Показую самі лагідні малюнки, "жеби" не було страшно ))))



Не люблю я таку творчість, вона викликає в мене холод за спиною і піт на чолі ))))
І як результат 2 години мороки над листівкою, бо вночі на ранок вже відмовити не могла ))
Але як на мене в мене вийшло дуже "безобідно", добре що стирила олівців в ікеа )))) надіюсь мене не посадять )





2 коментарі: