субота, 20 жовтня 2012 р.

останні листівочки на замовлення



листівочка бабкою для пані від коханого. Хлопець замовляв в мене блокнот щастя, та листівочку. Ось що в мене вийшло. )
Для подружки моєї сестрички, Дебори. Листівочка відправиться в Канаду. )
В моєї сестрички тиждень гостювала подруга Деяна, з Сербії. Ми навіть трошки подружились з нею, хоча англіською я розмовляю погано,навіть дуже))) ніби майже все розумію що вони з сестрою говорили, а сказати не можу )) аж смішно. І її подруга має народити, але вона не знає кого. Попросила щоб я зробила листівку. Ось такий каламбур вийшов, вперше робила для дитинки не знаючи хто буде, тому така весела )) проте надіюсь ви помітили дитячу колясочку. ))
Дякую що читаєте, надіюсь частіше з’являтись тут. )


3 коментарі:

  1. гарні) остання найбільше сподобалась, весела така!

    ВідповістиВидалити
  2. Здравствуйте! Вы меня не знаете, но мне очень нравится Ваше творчество! Поэтому вот - http://verdandysfantasy.blogspot.com/2012/10/blog-post_21.html у меня для Вас награда)

    ВідповістиВидалити
  3. Остання(як і передостання) просто супер - така пташечково-яскрава)))) - колясочка помітна))) І перша листівка теж кльова - ніііжна така))))

    ВідповістиВидалити