четвер, 11 жовтня 2012 р.

шкіряний блокнотик

Привіт усім. Я сьогодні з довжелезною фотосесією свого нового блокнотика. Шкіряна обкладинка, дуже м’яка шкіра. Розмір а6. Перший раз зістарювала звичайний офісний 80ти грамовий папір. Завжди працюю з ватманом 180, з ним легко і для великого розиірю, або твердої лбкладинки він ідеальниц. А от для тонкої обкладинки, ще й для ніжної шкіри, треба легкий варіант. І ось перша спроба роботи з тонким папером )) Вразила мене, сподобалось. )) Оформлення мінімальне, це моя особиста фішка певно, ну не виходить в мене оформити круто ) зав’язка, то зшита шкіра рядочками, прикріпила на корешок брадсом. Далі фото, строго не судіть )










Ще маю одну проблему, не знаю що готувати їсти, перестала працювати на роботі, ніби і час з’явився, а от щось видумати прикольне зготувати не вистачає фантазії. Якщо в когось є ідеї, чогось не гострого і не дуже смаженого, бо маю чоловіка діабетика )) але і не дуже вже надто дієтичне, то кидайте на пошту рецептом )) Пробачте за наглість, але буду дуже вдячна. Бо вже приїлись всі свої страви. Хочеться чогось чужого.
Всім дякую, хто мене читає. Вдалого вам дня і хорошого настрою.

3 коментарі:

  1. Ой.. питання харчування мене також мучить кожного дня.. та й я не надто сильно люблю готувати))

    А блокнотик - це просто мрія! Він надзвичайно класний і дуууже практичний.. не банальний, як з магазину. Шкіряна обкладинка зробить його довговічним і він не буде мазатись - можна сміливо постійно носити в сумці, зістарені сторінки додають йому шарму. Та й декор мені дуже до душі, люблю мінімалізм, та, знову повторюсь, його дуже зручно буде експлуатувати, не переживаючи, шо шось десь замажеться чи відірветься :) Захоплююсь взагалі рукодільними блокнотами, та більшу половину з них, особливо там де світла тканина і багато квіточок - ставила б на поличку для краси)) ну не виживуть такі в моїй сумці))

    ВідповістиВидалити
  2. мммм...який він гарнющий!!!щось таким він рідним здався,чи що)))мабуть,це саме такого блокнотика я собі б зробила....

    про рецепти...ось тут наша Маріам блог вести почала)))може надихнешся чим;)http://fairymariam.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити