понеділок, 1 жовтня 2012 р.

"блонкот щастя"

Всім привіт. Давно я не писала. ) Я трошки працювала на роботі, але не довго, всього місяць. Були такі обставини, що мусила звільнитись. А працювала я саме в хобі центрі "Зуза", що в ТРЦ Злата Плаза.
Такщо я обрала цей дорогоцінний час до школи провести зі своїм синочком. Він так швидко росте, аж страшно. Зрозуміла що не хочу втрачати через роботу той духовний зв’язок з його сердечком. Такщо я тепер знову вдома. Трішки роблю того що мені подобається. Багато вже зробила замовлень, але то фотіка не було, то картку не можу знайти з відфотографованими роботами ). Отже знову блокнот а5. 
Зістарення кавою, блок зшитий вручну, вийшло біля 70 листочків.
переживала чи вийде прошити, адже моя Люсічка (швейна машина) зломалась (. Збираю гроші на ремонт. )) А тим часом я згадала що у шафі захована бабусина старенька подолка. От я її і випробувала, як на мене вона справилась на ))5+))
Зав’язочки закріпила на завіси, завіси на брадси. А і ще закладочка є.
Ось так. Переживала за цей блокнот всією головою, бо коли давно не робиш, то руки забувають всякі нюанси )))
Дякую що заглядаєте, всім вдалого дня.









5 коментарів:

  1. я рада що ти повернулась!!
    і я теж зробила такий вибір на користь донечки )) і ще нікапельки не пошкодувала ))
    блокнот просто фантастичний!!! дійсно - блокнот щастя ))

    ВідповістиВидалити
  2. погоджуюсь із Оксаною, блокнот просто суперовий! від тканинки балдію)) він навіть на фото пахне запашною кавою)

    ВідповістиВидалити
  3. блокнот пречудовий! дуже гарнющий! трохи по доброму заздрю, бо не можу відмовитись від роботи. А вдома так добре! Насолоджуйся спілкуванням з синочком!

    ВідповістиВидалити
  4. Суперовий блокнот! Справді для найщасливіших записів! Молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  5. Суперовий блокнотик! А робота - знайдеться, коли буде потрібно... Сама теж в роздумах поки :)

    ВідповістиВидалити