середа, 18 липня 2012 р.

останні блокнотики

Покажу свої останні блокнотики, розмір 9х13 см, 12 штук. Роблені нашвидкоруч, бо їхала на море, і пізно в мене їх замовили. Але багато з них мені сподобались, а були й такі що заступорило мене на декоруванні конкретно. Та й чесно признаюсь що і декору в мене дуже мало. В мене його і так мало було, але після останнього МК взагалі попустіло ). А ще й після візиту до подруги-музи Іри я взагалі носа опустила. ) Треба вчитись робити з того що є, коли немає за що купити те чого хочеться. А я ніяк не можу себе перебороти, чи то в руки взяти. Коротше натхнення мені. )
А вам - строго не судіть )






















4 коментарі:

  1. Дуже милі блокнотики! Ве локонічно, білье декору навідь і не треба!

    ВідповістиВидалити
  2. ой, яка літня краса! Чудові блокноти, дуже позитивно!
    Супер :))

    ВідповістиВидалити
  3. Любочка, а мені всі подобаються ))
    чудові, літні і веселі блокнотики!! Ти молодчинка!!

    ВідповістиВидалити
  4. Блокнотики суперові. Якщо чесно - то я роздивлялась і дуже намагалась впізнати ті, на яких тебе заступорило)))) І не змогла! Всі кльові - я аж собі такого м'якенького захотіла))

    ВідповістиВидалити