неділя, 24 червня 2012 р.

особливі дітки

15-17 червня. 
Ці три дні знову багато в чому змінили моє життя. Я була у таборі для особливих діток і їхніх мам. Який проходив у с. Мошків, Млинівського р-ну. У приміщенні дитячого садочку, його хтось викупив і обладнав ліжечками 2-х ярусними з хорошими матрацами. Три великих туалети з 4 кабінками і рядочком умивальників. Кухня з поварами і величенька столова, хоча як всі сіли (приблизно 35чол. з волонтерами) то ніби і все зайняли ))
Проводила там МК по кулінарній книжці своїми руками, хоча майже половина робила просто гарний ) блокнотик. Розмір 15х23 см.

Приїхала я в п’ятницю вже десь після 14. Погода була не дуже привітна і не літня ). Ховалися в приміщенні. Трішки познайомилась з дітками, захватила з собою фотік, то щоб не дати волю  моїм емоціям я пішла на фото-охоту. Як каже мій чоловік 6 років маємо фотік, а жінка лінується фотографувати. То якраз там я почала вчитись фоткати. Бо мережі немає щоб  подзвонити до "свого профі" і прийшлось покопатись в мізках щоб нарити там де і яке колеско  крутити на фотіку щоб налажтувати витримку і закрити діафрагму )))) То був нікон д80 ). Ну і поїхали, фото не професійне вийшло, але хоч вони є. З них і зліпила фото-ролік.  На подвір’ї прикольне футбольне поле з воротами, волейбольна сітка натягнута і гірка з  гойдалками для діток. Ось там ми діток вигулювали, а мами мали змогу трішки відпочити, хоч  пару хвилин ) Потім приступили до книжок. Скажу я вам, хоч я і проводила МК на 25 чоловік і  не раз, але МК по блокнотах, і відразу на 20 чоловік то для мене було трішечки тяжко ) Але слава Богу, подужала. Ніби набрала з дому і скотчу море і палок кеєвих, а все в притик пішло ). А ще горе велике було, зломалась моя Люся (швейна машинка бразер х5), погана була ти Люся, так тобі і треба. ))) Дуже шкода що всім не прошила книги, але ми вирулили із ситуації )
Мамам розклала всі матеріали, думаю їм був релакс навіть там поритись, а ще й щось вибрати )  Так як з композицією було трошки тяжко мамам, моя пропозиція ніби підійшла. Мамочки поклали кожна на свою книжку те що б вона хотіла на ній бачити, а я допомогла їх зліпити до купки ) Довго я це робила, лягла спати в 3.30 ночі ) А почали ми в 18.00. Ну звичайно мами спали, для тих хто подумав що я монстр )) Мені морально допомагали волонтери, навіть принесли каримат, я на ньому лежала на землі по 3 хв. Щоб голову розгрузити, та ще й як на зло в цей день відчула у всіх фарбах що вонає. Так голова боліла, що випила мабуть таблеток з 5 і каву і що тільки. А вона ніяк, прямо як Люська.))
Вранці дівчата мабуть пошкодувли мене збудити, бо встала я в 9:20, а як йла вмиватись, то  мами зустрічала зі словами: о, Любця, ти жива? Ти добре себе почуваєш, наша ти бідолаха ))) ахааа, було приємно що мене шкодують, я вам признаюсь, але це для мене майже нормальний ритм життя. ))
Дякую волонтерам чи мамам, не знаю хто це був, що лишили мені стаканчик чорничок присипаних цукром. Це мило. ) Я їх зтоптала з чайом з совкового самовару )), так так, саме самоварчиком ми кип’ятили собі воду, такий чудний в середині з кип’ятильником )) давно я такого вже не бачила.
Пізніше я цілий день пробивала дирки в блокнотах, ставила люверси і пробивала блоки. Дякую  тобі, Бодя, що розділив зі мною ту рутину відмічання крапочок для люверсника )) А потім  зацікавила пару волонтерів на добровільно-примусових засадах, хто був вільний - штампувати листочки. О, вони були в захваті, ну і я що більшу частини мені не прийшлось штампувати ) 
Так багато є що згадати за ці дні, але найбільшим роздумом цих вихідних для мене була тема:  Як мамам важко кожен день піклуватись про своїх особливих діток. Яка велика в них любов до  цих діток. Скільки терпіння. Дай Господи їм сили, здоров’я і терпіння так піклуватися про них  до кінця їхнього життя. А нам мудрості любити і цінувати своїми здоровими дітками. Часто  опускаються у вас руки щодо виховання дитинки? Подумайте як важко іншим.  Напрягає що ваші діти стрибають, гоняться, збивають коліна? Радійте, бо інші мами просто мріють про це, а їхні дітки просто не можуть цього зробити. Сердитесь як дитинка кричить, співає, багато розповідає - цінуйте цим і завжди згадуйте що інші мріють щоб їхня дитинка бодай слово вимовила правильно. 
Але пам’ятайте - не давайте своїм чадам вилазити вам на голову, бо тоді ці слова будуть ні до чого ))))))
Дякую всім, хто читає мої дописи. 
Хорошого дня.
Обов’язково потратьте 6 хв свого життя на перегляд цього відео)))
Ваше серце стане кращим )



1 коментар:

  1. ви такі молодці, що допомагаєте діткам!!!
    такий цікавий і водночас болючий ролик(((

    ВідповістиВидалити