понеділок, 6 лютого 2012 р.

Про роботу і якість перевізника автолюкс!

Осінню замовляла папір у Києві, в Август трейді. Завжди там замовляю, але відправила автолюксом перший раз.
Ось який мій папір tintoretto прийшов. Не змогла втриматись щоб не написати про це. А було це 20 вересня.
Ось і фотки ))






Розпаковую я папір, а там така краса. Я в шоці, паперу на 200 грн який не підлягає вже для подальшої роботи, а мені робити замовлення. Я його зкрутила і погнала назад на автолюкс. Давай пояснювати, добиватися щоб написати скаргу на відшкодування коштів. Вони говорять ну нічим не можемо допомогти, то була не належна упаковка. А упаковка завжди така була в Августа, і чомусь Гюнсел і Нова пошта без единого пошкодження його довозить. Написала скаргу, скзали передзвонять. Чекала я майже місяць, ніхто не дзвонить. Ходила я туди і дзвонила сама. Морозяться і все. Знову обіцяли передзвонити. Папір відразу ж у вересні забрали, ніби то на комісію у Київ, але потім виявилось що так він і пролежав у Рівному до грудня. Мені його само собою ніхто ж не віддасть. Вже в кінці листопада я почала дзвонити в Київ у Автолюкс. Мені дали наводку =) у відділ відшкодувань. Знову чекала майже 3 тижні. Потім в грудні передзвонила дівчина з Києва і сказала що можу забрати відшкодування. Знову шурую на автолюкс, мені кажуть а де квитанція до вантажу яку Київ в себе тримає. Хай вони вам передадуть. Ну це ж смішно, хто ж мені її дасть у Рівному =). Знову купа дзвінків, походів ) і в кінці грудн з 3 спроби я забрала відшкодування.
Скільки то нервів вартувало і попсованого настрою, але діло ж не зовсім у коштах, а у тому що я ж хотіла їм доказати що вони погано працюють. Ой, написала про це, всеодно що знову пережила це )))
Всімхорошого настрою. ))



4 коментарі:

  1. ти молодець, що довела справу до кінця!!!! так їм треба!!! шкода , що так получилось...

    ВідповістиВидалити
  2. це жахливо(( нехай більше таке не повторюється.. Одна справа повернути кошти, інша - скільки нервів зіпсувати і поставити під загрозу виконання замовлення... Співчуваю.

    ВідповістиВидалити
  3. я чула про репутацію автолюксу(на сайті ведмедиків тедді великим шрифтом написано що перевезеням АЛ не замовляти за недбальство), тепер точно не буду користуватись їхніми послугами

    ВідповістиВидалити
  4. Молодець, що довела справу про відшкодування до кінця. В мене була схожа ситуація, але із дитячим синтезатором (за майже 500грн), який купляла для похресниці. Забрала його, привезла додому, розпакувала, бо хотіла подивитись, як він виглядає, а там по середині зверху величезна вм"ятина, а зі зворотньої тріщина. Довести їм нічого не змогла, вони сказали, що то я, поки везлайого додому зломила, і що треба було на місці перевіряти, бо він був застрахований. В Київ скарги писала, казали, разберуться. Пройшло вже десь 1,5року, а "віз і досі там" відтоді АЛ не користуюсь і нікому не раджу.
    НП також не найкраща транспорта компанія.

    ВідповістиВидалити