пʼятниця, 3 лютого 2012 р.

зимова пауза )

Ндааа, давно я не писала у блозі, давненько не сиділа за компом. Давно не заглядала в інші блоги, які мене надихають. На мене накотила =) якась зимова депресія, супроводжена ще й холодригою і паузою у творчості. Ну напівпрозорою паузою, бо все таки зробила листівки в Канаду ну і провела благодійний МК для мамочок неповносправних діток по любовних листівочках.
Проте більше потягло до кухні, нарешті взяла в руки рецептиши Ніки Білоцерковської, які вже мабуть з рік як чоловік подарував. Нила я тоді що живу вже давно з тобою, а кулінарної книги не маю, от він мені і замовив з Росії до якогось святечка =) Скажу вам, коли доб’єшся чогось, що давно хочеться, то потім стоїть і пил збирає. Але Сергію, я обіцяю що виправлюсь !!! =)) Завтра зготую тобі біскотті, які вже давно мала тобі спекти )))
А ще я багато пекла за цей місяць і спробувала багато для себе нових рецептів. Я прямо пишаюся собою. Бо я до кухні не дуже, ну готую їсти, але щоб любити це, не скажу. От пекти мені ближче до душі. Заколотив тісто, закинув в пічку і займайся своїми справами ))
А ще ми кльово погуляли, якоїсь суботи, коли падав лапатий сніжок. Навіть снігову бабулю .зліпили, виконали програму мінімум на цю зиму. Правда такі мокрі і холодні додому привалили. Емоції в Тьоми були "то шо нада", хотілося щоб він запам’ятав дитинство саме таким, веселим і емоційним.

вирулюємо з дому
засніжений бродвей


синок біжить до тата )

ефект янгола на снігу )), не дуже вдалий, забагато снігу виявилось 

короткий інструктаж перед спуском з гірки ))))

Аааа, я їду. Кльовий вираз обличчя, навмисне так не намовиш ))

виконання програми мінімум

щаслива сімейка )

































































































































Класна штука штатив. Ось такий фотозвіт. Дякую всім хто мене читає. )

5 коментарів:

  1. фотки нереально гарні! І ви на тих фотках кльові!!! дуже гарно, дуже!))) з таким задоволенням подивилась!

    ВідповістиВидалити
  2. Так, ЛЮба, фотки супер позитивні) Бродвей у вас, той що треба) Краса) Сніг гарно прикрашає нашу сіру буденність) Синочок симпатюлька) І взагалі, гарна у вас сімя)))))
    Жени депресію гееееть) І повертайся) Хоч свої смаколики показуй нам)))) А, ми будемо слюні пускати!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Який фотозвіт шикарний!!!!
    І відганяй від себе ту депресію. Скоро весна ;)))

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарні фото! Щаслива сімейка!

    ВідповістиВидалити