четвер, 4 серпня 2011 р.

АТС від bre

Приймала участь ві грі "котики в мішках" від Бре.
Власне з нетерпінням чекала, але мені соромно, що я дочекавшись не виклала відразу в блог. Життя закрутилось не кращим варіантом =(
Отже фотка =)







































Я якраз робила братику листівку,  на математичну тематику, і мені не вистачало якоїсь деталькі. Я вже навіть думала відкласти поки щось не придумаю. А тут дзвінок в двері, поштарка принесла лист. А відкриваю його, а там ця чудесненька АТСочка, і купа подаруночків. І там дужка фігурна, яка мені так і вписалась в цю листівочку =)
Тепер мены треба мабуть набрати своъх котів =) а ще зробити АТС для Олічки, що треба зробити до кінця тижня, бо їдемо на море.



6 коментарів:

  1. О, моя АТСка ))) Тобто, вже твоя! Я вже в себе писала - тут повторюсь, що як тільки в мене виникла ідея з повітряною кулею, то я відразу знала, що вона для тебе )))
    Гарно вам відпочити!!!

    ВідповістиВидалити
  2. ага, тiльки як не соромно це моя перша атс, такщо з почином мене ;)))

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю з почином АТС колекції. Дуже гарним почином;)))

    ВідповістиВидалити