середа, 20 липня 2011 р.

Вiчна пам'ять моэму братику Павлушi Гопанчуку...



18 липня загинув мiй двоюрiдний братик Павлушка Гопанчук. Ремонтував дах свого будинку i впав з драбини, вдарився головою i нестало його. 25 рокiв мало виповнитись 6 серпня. Я жила в нього коли була на семiнарi 4-6 липня...
Повiрити неможливо..
Вiчна тобi пам'ять наш любий братику. Ти завжди будеш в наших серцях таким веселим з повним життям братиком..
Господи дай сили пережити цi тяжкi днi життя сiм'i та батькам. Сьогоднi похорон в м. Луцьк на 10 годину в церквi Кiрха.

Published with Blogger-droid v1.7.3

12 коментарів:

  1. Нажаль, не маю підходящих слів...але щиро тобі співуваю...

    ВідповістиВидалити
  2. Прийми мої щирі співчуття! Не хай на небі йому завжди сяє сонечко!

    ВідповістиВидалити
  3. Співчуваю!!!!!!!!!!!!!!Нехай земля йому буде пухом!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Ще раз висловлюю вам свої глибоку співчуття... тримайтеся...

    ВідповістиВидалити
  5. ніяк не можу повірити....

    ВідповістиВидалити
  6. В мене нема слів... Я вчора не змогла цей допис прочитати...не вистарчило сил... Мої співчуття.В мене нема слів... Я вчора не змогла цей допис прочитати...не вистарчило сил... Мої співчуття.

    ВідповістиВидалити