вівторок, 14 червня 2011 р.

мій подаруночок в грі "чайна царемонія"

Сьогодні отримала свій подаруночок з гри Чайна царемонія від Грушечки! Скажу вам дуже захоплююче. Цю красу подарувала мені Марта Мазурик! Зацініть. Я так довго розглядала, дуже гарненька. Молодчинка Марточка!.
Ось фоткі, вибачайте сфоткані на телефон. Можливо завтра перефоткаю. А ще там був солодкий подаруночок, але нажаль ми вже його ліквідували.
Ось це - серединка. І по обидва боки чайок. Так прикольно все тоговане в коричневих відтінках, ніби чайком =)












Ось така красота, можете мені заздрити, що я виймаю пакетики з чайом з такої крутої упаковки. Чайним компаніям на замітку. Цікаво чи чайничок вирізаний вручну чи ні. Думаю вручну. Ще й на останній стороні штампик. Я вже і собі почала думати про штамп, давно пора =))
От і все. 














7 коментарів:

  1. Ого!!! шикарнюча упаковка!!!! а ще ексклюзив!!! і кольори дуже теплі, як і чайок )))
    Молодчинка Мартуся!!!
    а тебе вітаю з таким чудовим подарунком!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Ого як швидко я тільки сьогодні посилку відправила, а ти вже чаєк пєш!)

    ВідповістиВидалити
  3. Супер коробочка! З такої дійсно одне задоволення чайок діставати)) А ще і Грінфілд, мій улюблений чайок ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Любцю, я дуже рада , що тобі сподобався чайок і солодке, яке ви вже "ліквідували")) Я хотіла надіслати тобі щось скрапового, але не знала чим тебе можу зацікавити, тому, якщо бачитимеш щось. що тобі сподобається - пиши і я тобі дошлю)))
    Все дійсно "шурувало" Дистресом Tea dye, тому до чайної теми це чорнило точно підходить))) І чайничок дійсно вирізала вручну)
    Дуже рада, що він не зімнувся в дорозі, бо працівник пошти довго мені його загортала в плівку з бульками (хоча , коли я попросила такий конверт, то вона мене не зрозуміла спочатку, бо називає їх "пупиришки")))))
    Віва пошта, яка працює дуже швидко)))

    ВідповістиВидалити
  5. А, дівчатка, дякую за такі гарні слова)

    ВідповістиВидалити
  6. гарнющий подаруночок))) вітаю! зроблено дійсно з любов"ю. це видно)

    ВідповістиВидалити