пʼятниця, 10 червня 2011 р.

Листівочки з Днем Народження.

Робила 3 листівочки в Уфу, Росія. Не було коли показати =) Це для татка, мами та доньки. =) Сестра полетіла до них у гості.





















Використала шарнііри від Зірочки і папір з шарнірами =) А ще бабусина стрічка голубенька, незнаю для чого вона але я її розрізала і пристрочила. Незнала як викрутитись з серединою, там де назва. Щось мені там бракує, але я не придумала кращого. Короче на чоловічій мене заступорило, бо то було вже половина 5ї ранку.
А такі були серединки, тільки з різним папером і різними нитками прошито. Шось мене пре зараз на прошивання і на рвані краї. Треба вже зав’язувати, а то мабуть з мене вже жруть =)))


Ця призначається для мами. Що тут писати. Якийсь стандарт вийшов. Хотілося світло зелені листочки, але не було. Використала білі. Треба дироколами запастись =)


А ця - для доні. Така ніжна вийшла. Не вгадаєте з чого квіти. З паперу, в який Yves Rocher обгортують косметику всередині ящичка =) Назбиралось в мене трохи його, думаю попробую надироколити круглим дирчиком квіточок. з’єднала брадсиком і пожмакала для об’єму. Ось так. 
Дякую що завітали )


5 коментарів:

  1. Усі листівки кльові, а квіти з паперу це взагалі щось!

    ВідповістиВидалити
  2. Мені теж сподобалися і відкритки і ідея для виготовлення квіточок !!!

    ВідповістиВидалити
  3. класні листівки! саморобні квіти оригінальні. дуже гарно виглядають! Голубенька з нотами така ніжна! А в чоловічій все до ладу. Може хіба якщо про серединку - пару штампів таких.. шарнірних)) щоб багато місця не біліло)) або пар улисточків догори додати для противаги...
    Та ні! класні листівки!!!

    ВідповістиВидалити