неділя, 29 травня 2011 р.

листівка Дякую, для сестрички

Листівочка для сестрички, яка живе в штатах. Частенько передає нам подаруночки і малому класні шмотки =) Ось старший братик летить по роботі за океан, і в нагрузку сестричці передасть подарунки.



















Шкода що немаю штампиків, прийшлось писати від руки напис, так криво і негарно, треба розжитись на парочку штампів.

Ось ще така парочка зайчиків, ручної роботи, з крамниці СОДА.




і 2 магнітика на холодильник, льняні рожеві сердечка з білими крилами. Стормозила сфотать.)

7 коментарів:

  1. мила листівка! сонячна і тепла. Напис не кривий. Мені здається, що ті, хто має гарний почерк можуть обійтися й без штампів))
    Зайці суперові, але я думаю, що твоїми руками вони вийшли б навіть кращі)) не думала про те, щоб тільдочки шити?) бо в мене це пунктик буквально!)))

    ВідповістиВидалити
  2. так-так) нічого не криво) в житті би так не написала гарно))
    листівка - супер. як і всі твої:)

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую дівчата. Шуня - думала, але подруга шиє, я не буду їй в конкуренти, а малому вже думала шити =)скоро дійду до того.

    ВідповістиВидалити
  4. листівка супер! така радісна!!!!
    а напис зовсім навіть не видно, що вручну )))

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарна листівка. І надпис класний, навіть краще, що вручну)
    І зайчики супер! Я вже давно мрію обзавестись тільдочками...а що то за магазин такий?

    ВідповістиВидалити
  6. Магазин з товарами ручної роботи. =)

    ВідповістиВидалити