понеділок, 16 травня 2011 р.

Мій перший скрап-альбомчик (на замовлення )

Мій перший скрап-альбом на замовлення. Мало того, я взагалі таке вперше робила. Так захопилась, що зробила його за 2 доби =).
Було це аж перед Пасхою. Замовили дівчата з підліткового клубу "Майбутнє України".
Ось дууу-ж-ее багато фоток. Надіюсь не буде сумно. (На фотки можна клікати і буде збільшення)
На альбомчик виділили не дуже багато грошей, приходилось трохи імпровізувати, щоб дешевше було. дуже багато помилок наробила. Ще й машинка почала глючити. Ось так. Треба ще практикуватись )












































































































7 коментарів:

  1. Оце робота!!!!!!!!!!
    Ти молодчинка!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Любця, ти молодчинка! Дуже багато фоток і для першого альбому це, я думаю, нелегко... Альбомчик сподобався. Дуже гарні вистрочки, бачу, що фантазувала "на всі гроші") Тобі вдалося)) Тим не менше, стиль дотриманий. Не наляпано, гарно, зі смаком.
    Я ніяк не спробую... а можеш детальніше для "чайників" описати конкретно цю свою роботу - що в основі, який папір використала, як прошивала?

    ВідповістиВидалити
  3. Любця, СУПЕР!!!! Альбомчик дуже вдалий!!! стільки сторінок і кожна різна, але всі вони чудово склались в єдину історію ))
    мені дуже сподобалось!!!

    ВідповістиВидалити
  4. який же він класний! такий кольоровий і позитивний! супер!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую дівчатка, я трохи комплексую на рахунок цього альбому, але це ж перший.))))
    Шуня - в основу брала крейду 300, 30х30 см, таку як заготовки, і так товсто виходило, а якби взяла диз. папір, то не прошила б. Зліва на кожному листку вмонтований пластик, щоб не рвалося біля пробитих дірочок. Картон обклеїла тканиною, прошила.

    ВідповістиВидалити
  6. Альбом вийшов просто чудовий! Ніколи не подумала б , що це перший. Як на мене, то зроблено дуже якісно, з багатьмя цікавущими ідеями. Дивлюсь і вчуся. Мені також потрібно буде зробити такий альбом про дитячий пришкільний табір. Зараз накопичую ідеї, бо буду працювати над ним після відкриття зміни, чекаю перших фотографій з табору. Напевно, що твій альбом буде для мене прикладом, звісно, якщо можна...

    ВідповістиВидалити