понеділок, 11 квітня 2011 р.

тортики-тортики, завтра в чоловіка ДН! =)

Сьогодні ми з синочком, трудилися на кухні. Я мала велику надію, що Тьома засне вдень, але 45 хв моїх старань, намарно. Вже і казала що ремінцем получить, але його це не взяло. І я сиджу на кухні, з паском вруках, а Тьома лежить на дивані в кімнаті, по моєму приказу. А потім чую чап-чап, чап-чап. Прийшов, дивиться-дивиться на мене, забрав паска з рук, поклав на землю, і виліз до мене на руки. Мене це пробрало. Аж смішно стало ). Ну мама, як завжди поцьомкала і вдягла ту вредну попу в штанці. І зрозуміла що синоч вже не буде спати в обід. бо це вже продовжуєтсья 3 дні.
Ну і мама "засучила" =) рукави в футболці ) і гайда допікати тортики.

Тортик пташине молоко пекла перший раз, то незнаю навіть чи вийшов =)

а з іншим, бисквітом з заварним кремом взагалі прикол, коли я дороблювала крем на пташине молоко, як відчула, приходжу в кімнату, а там лежали ще 3 коржі на 2 торт. А там 1 коржик вискубаний всередині, як миша вигризла. А я ще раніше думала що ж він ходить жує. =) Виїв так нормально. Я так насміялась. Ось так це виглядає.

















Буде синочок доїдати його ще довго, якщо татко не допоможе =)

Я вирішила не паритись, вистачить і 2х ярусного тортика. І ось мій "шедевр", смачний, бо випробований рецептик. Навіть незнаю скільки я разів його пекла, вже все можу робити з заплющеними очима =) Хто захоче - залюбки поділюсь рецептиком.


А перший тортик, зараз поллю шоколадом (бо чоловік щойно приніс найкращі шоколадки для торта - "молочні Мілки" =)  ) 
А ще маю надію що він все таки добре загусне, незважаючи на першу мою спробу )

Ура-а! Торта "витрясли" з форми, тобто окуратненько вийняли. І вуаля. Моє перше пташине молоко.
В тортику бисквітний корж, тонкий, розрізаний навпіл і крем. З ним ціла епопея була, бо я не думала що його буде так багато. )) Заварний крем + білковий + масло і желатин. На смак суперовий тортик. Ми щойно з чоловіком злопали кусок на 2х. 
Приходьте на чайок =)
Ось такі негарні фотки нічні. Завтра якщо його швидко не "знищать" сфотаю гарніше.



7 коментарів:

  1. Виглядає дуже смачно) Ділись рецептом!
    * але ж і прикольні мишки у вас живуть!)))) на здоров"я йому))

    ВідповістиВидалити
  2. Ой, як твій синочок мене потішив!!!! А тортик смачнющо виглядає!

    ВідповістиВидалити
  3. і я хочу рецепт!!!! виглядає дуже смачно!!!
    а синулька молодець ))) "помагав" мамі )))
    Веселого святкування!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Приєднуюсь до дівчат. Рецепт в студію :) Я колись теж любила мамі так накапостити))))) Вічно всюди пі’їдала поки мама готувалась до свята) Тепер теж так можу "пошалить"))))

    ВідповістиВидалити
  5. це знущання над людьми, я авторитетно заявляю!!!))) хіба ж можна таке показувати? ще й на ніч? ааа... хочу в гості на Пташине молоко!)))))

    ВідповістиВидалити
  6. Яка смакота....ото чоловікові буде радісь...Вітання чоловіку!

    ВідповістиВидалити