вівторок, 12 квітня 2011 р.

суперові квіти!

Ось такі чудо-квіти подарували чоловікові. Це крокуси, я так думаю, вирощені на городі =) Але я цілий вечір ходжу їх нюхаю. А ще в мене є круте малюсіньке відерце, в яке вони класно помістились. Але саме прикольне, принесли їх, то були такі закриті, сплячі бутони, а зараз так розквіли в теплі, як тюльпани. Ось такі чудо позитивні квіти. Як в мене колись буде свій будиночок, обов’язково засаджу якусь "сотку" крокусами ))). я не жартую.




















А пахнуть як. МММММ.

2 коментарі:

  1. яка краса!!! І відерце таке масюпусіньке=)

    ВідповістиВидалити
  2. Дійсно квіти неймовірні!!!! ажаю тобі свого будиночку і величезної плантації крокусів ;0
    заходь за нагородкою ;)
    http://shchasluvazirochka.blogspot.com/2011/04/blog-post_13.html

    ВідповістиВидалити