пʼятниця, 18 лютого 2011 р.

рок-н-рол маки літо )

Листівка на замовлення. Тематика мала бути рок-н-рол -маки - літо. Ось що вийшло.
В основі червоний папір рельєвний з блискітками, розміром листівка А5.
Білий папір - ручної роботи з пір’ям і частинками ніби злущеного золота.
Сірий і чорний - диз. льон і полосатий =)
"золоті" брадси 2 розмірів
тонована стрічка, зелена стрічка в блискітки.
І нарешті мій вистражданий мак з гофрованого паперу. 7 шарів кружечків, хвильками через 1. Тонований край, і витягнуті хвилькі. Ось так. я собою горжусь =) Якщо сподобається замовнику - поїде в Харків а потім піде ще до когось =)

10 коментарів:

  1. Така незвична і дуже оригінальна вийшла!

    ВідповістиВидалити
  2. Я в захваті! Суперсьва листівка!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже класна і оригінальна! Якби я була замовником, то була би задоволена на всі 100!

    ВідповістиВидалити
  4. Привіт. Дуже крута листівка, тематика така незвичайна... Я в захопленні. Треба записатися в прихильники :)) Я з Малечі і з Рівного!

    ВідповістиВидалити
  5. Заходьте за нагородою http://renata-ada.blogspot.com/2011/02/blog-post_24.html

    ВідповістиВидалити
  6. ого!!!! і як я то все не бачила???? клас!!! Дуже оригінальна вийшла і форма і оформлення дуже цікаве!!!

    ВідповістиВидалити