неділя, 21 листопада 2010 р.

вміст мого "чудо замовлення"

Саме більше чекала The Ultimate Crafter's Companion


Дуже корисна штуковина. Вже спробувала його у виготовленні коробок для іграшок тільдочок,  сонь. Замовляла на сайті  http://www.amazon.com/Crafter-s-Companion-Ultimate-Craft-Scrapbook/dp/B002DYMS60/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1290349547&sr=8-6

Отже, обіцяла показати все своє добро. =)
Все інше з сайту http://www.orientaltrading.com

Ґудзики - "сердечні". Такі вони класні. Я вже чекаю день закоханих щоб їх користати ).

























Ґудзики новорічні. Розділили з сестрою на половину.  =)

І ще кольорових

Тепер не буду купувати ґудзички по 2 грн. Тепер я багата на ґудзики =).


Пластикові квіточки. 2 розміри і купа кольорів. 


Брадси любовні. Такі вони собі не маленькі. 24 шт., розкошелилась на 2 пачкі.



 Брадси, ті хвостики оказались більші чим я думала, але використаю. Саме круто вийшло з доставкою цих отчудіків. коштують 0,90$ за пачку, купила 3 пачкі. А за доставку 9,50$. Я була просто в ауті. Називається зекономила).




























Ці брадси взагалі прикольні, такі камінці в оправі. Вже жду коли то в мене буде час це все спробувати.
Такі вельветові брадсикі, невеличкі. але гарнюні.

Пасхальні брадси. Всякі заячі вушка квіточки і метелики.


















Чорнила коричневі від Тіма Хольца. Прокол вийшов з цими чорнилами.Коштують 5$ і 4 за доставку. Можна було 2 купити ).


Брадси щоб заправляти стрічку. Помилково прийшло 2 пачкі, а ціна ніби за 1.

















Брадси сердечка для стрічок












Ще такі геть малюсінькі 3 мм. брадси. Помилково замовилось 3 пачкі замість 2.
























Трошкі більші. І їх там так багацько. Аж очі розбігаютсья.

























Купа наліпок метеликів, квіточок і шильди автомобільчики. Ще клеєвих краплинок. Інструмент для люверсів, який абсолютко не працює. Уявляєте як чоловік на мене дивився, коли я принесла і кажу спробуй загнать мені люверс, бо я не вмію. А він і так і сяк, і вийшло що він .... і не робочій. А коштує 5$ і 5$ за доставку. Платить прийдеться, бо в Америку не відішлеш =).
Мінус замовлення в тому, що вийшлов прикол з доставками. Все це сестра згребла в купу і відправила літаком до нас. Доставка 33$.
Але нічого, головне, що це все в мене тепер є.

Все це потягнуло на 205 $. Чоловік був у "захваті".... =)










Немає коментарів:

Дописати коментар